Sylabus přednášek – nabídka pro celou společnost   

                                                                                                        

Úvod

V příloze předkládám Sylabus nabízených přednášek o Absolutní organizaci Života. Všechny uváděné skutečnosti splňují všesměrné uplatnění Absolutních zákonů Života a mají logickou návaznost zákonitého vývoje Života od absolutně prázdného prostoru s významem prvotní tvůrčí energie Života – Energetického prázdna. Život započal svůj zákonitý vývoj před nekonečně dlouhou dobou, snad výstižnější je doba nekonečno na nekonečnou. Po tu celou dobu Energetické prázdno mělo možnost svého plnohodnotného uplatnění ve smyslu kvalitativní funkční charakteristiky Io, než byly vytvořeny podmínky zákonitého vývoje Života v reálném čase. V přednáškách nabízím vysvětlit jemnost nesčetně souvislostí a kvalitativních uplatnění, které Život činí absolutně dokonalým, ve svém vývoji nezadržitelným, ale i pochopitelným v každém kroku jeho zákonitého vývoje.

Nabídka přednášek je pro celou společnost, odpovědnost za zahájení těchto přednášek ovšem přináleží těm, kteří dnes určují, co je dnes aktuální, neboť motivují společnost způsobem, který znemožňuje diskusi o absolutní problematice Života.   

Dovolte mi poznámku, že Celkovou konstrukci Života jsem objevoval snad celý svůj život, intenzivně posledních 35 let, přitom vždy s pokorou k jeho dokonalosti ve všech fázích tohoto grandiózního konání, kterým Život je. Proto se omlouvám za každý svůj výrok, který by mohl naznačovat mou povýšenost nebo výsměch na adresu těch, kterým poznání nového je vším. Bylo to vždy s cílem upozornit na neodkladnost budovat Metodu IIIo, na neodkladnost přerodu naší civilizace do své závěrečné vývojové fáze, která teprve má funkční systémy takových možností, které mohou vyřešit všechny naše problémy.   

 

1) Funkční charakteristiky, Zákon tří prvků

Jakýkoliv děj, funkční i vývojový, lze realizovat jen organizací tří prvků (vývojových údobí), a to vždy s charakteristikami tří stupňů efektivnosti následných obecně se uplatňujících vlastností, přitom kvalitativně opačných pro organizaci kvantitativní a pro organizaci kvalitativní:

   

- KVANTITATIVNÍ CHARAKTERISTIKY (PROSTOR HMOTNÝ, KLADNÝ):

                      .. Io - Kvantitativně statický základ neschopný jakékoliv dynamiky

.. IIo - Dynamický prostředek, avšak v nestabilních podmínkách

.. IIIo - Prostředek k přetvoření nestabilní dynamiky (kvantity) na dovršující kvalitu s významem produktu činnosti

 

         - KVALITATIVNÍ CHARAKTERISTIKY (PROSTOR DUCHOVNÍ, ZÁPORNÝ):

.. Io - Kvalitativně dynamický (tvůrčí) projev maximální dynamiky

.. IIo - Statický prostředek, avšak dokonalá kvalitativně tvarová opora k funkční činnosti

.. IIIo - Kvantitativně dynamický prostředek s významem produktu.

 

a) funkční činnost

- vodní kolo obr. 10a

                     .. Io - Kvantitativně statický základ neschopný jakékoliv dynamiky

            .. IIo - Dynamický prostředek, avšak v nestabilních podmínkách

       .. IIIo - Prostředek k přetvoření nestabilní dynamiky (kvantity) na Produkt

        

          ……………………………………………………………………………………………………        

- Tab. 3 funkční podstata, energetická podstata, existenční podstata

                   .. funkční podstata Tab 4/1                    ..

                   .. energetická podstata Tab 4/2

                    .. existenční podstata: zrod, vývoj Nedospělý, vývoj Dospělý

 

     - obor motory .. Obr.2

 

  - funkční možnosti jednotlivých oborů      .. Obr. 12

 

          …………………………………………………………………………………………………….

        

   b) vývojový děj

   - vývoj myšlení člověka .. Obr.1

     

       fáze učební

       .. Io - myšlení bez souvislostí při chápání každé skutečnosti jako jediný problém

      .. IIo - orientace v základní odborné problematice

      .. IIIo - pronikání do veškeré problematiky oboru při pochopení všech souvislostí

     

       fáze tvůrčí

 

      .. Io - tvůrčí euforie .. prvotní představy

      .. IIo - pronikání do nezbytných souvislostí ve vytvářené konstrukci děje

      .. IIIo - dotváření problematiky do všech podrobností

 

  - vývoj civilizace Obr.1

 

       .. Metoda Io - víra v nadpřirozené, prvotní výrobní dovednosti, totalitní moc

       .. Metoda IIo - experimentální hledání

       .. Metoda IIIo - Absolutní myšlení při uplatnění Absolutních zákonů Života 

        

    c) okrajové podmínky organizace .. Obr.1, obr.3, obr.4

                     .. Io - absolutně nedospělá organizace, veškerá současná výrobní činnost 

                     .. IIo - induktivní organizace v Nedospělé fázi vývoje

       .. IIIo - absolutní tvůrčí činnost, induktivní organizace v Nedospělé fázi vývoje

 

 

2) Zákon kvalitativní symetrie

 

Každá životní forma, s významem samostatného funkčně organizačního celku, musí  pozůstávat ze dvou kategorií:  KVANTITATIVNÍ a KVALITATIVNÍ,  jež jsou navzájem funkčně opačné (kvalitativně symetrické). Tato symetrie (kvalitativní opačnost) se týká organizace i uplatnění kvalitativní podstaty funkčních prvků, soustav, nebo vývojových dějů. Příklady:

.. soustava akce – soustava reakce

.. činnost vázaná na hmotu – činnost Energetického prázdna

.. Hmotný prostor – prostor Duchovní … Obr.6: Hmotný prostor: podstatou je stálý vývoj kvality funkčních prvků. Duchovní prostor: činnost uskutečňovaná prvky absolutní kvality

.. podsvětelný prostor – nadsvětelný prostor

.. hmota Hmotného prostoru – hmota Duchovního (Záporného) prostoru

.. vývojová fáze nedospělá – vývojová fáze dospělá

.. školní docházka – praxe

.. nedospělý vývoj civilizace (spekulace s cílem zajistit si výhodu, porazit konkurenci) - dospělý vývoj civilizace (plnohodnotná, vstřícná spolupráce)

.. kvantitativní charakteristiky (Io, IIo, IIIo) - kvalitativní charakteristiky (Io, IIo, IIIo)

.. činnost vykonávaná nekonečně vysokou energií (Duchovní prostor) – činnost založená na vývoji energie (Hmotný prostor)

.. činnost ve vnějším pracovním prostoru (kvantitativní, nedospělá) - činnost ve vnitřním pracovním prostoru (činnost kvalitativní, dospělá)

.. prostředkem činnosti je hmota (činnost nedospělá) - prostředkem činnosti je Energetické prázdno (činnost tvůrčí, dospělá)

.. činnost ve skeletu (činnost nedospělá) – skelet jako pevné ohraničení pro tvůrčí činnost (činnost tvůrčí, dospělá)

.. energetické prázdno aktivní na povrchu hmoty (Duchovní prostor)  - energetické prázdno aktivní uvnitř skeletu (Hmotný prostor)

.. Energetické prázdno: ve Hmotném prostoru uplatnění na třech stupních s kvantitativními charakteristikami, v Duchovním prostoru uplatnění na třech stupních s kvalitativními charakteristikami 

.. Hmotný prostor: kladný čas (činnost nedospělá) – záporný čas (činnost tvůrčí, dospělá)

.. Duchovní prostor: kladný čas (činnost tvůrčí, dospělá) – záporný čas (činnost nedospělá)

.. činnost založená na dokonalé kvalitě hmoty (Duchovní prostor)  - činnost založená na vývoji kvality hmoty (Hmotný prostor) – podstata organizace kosmu a rozhodující důkaz této organizace

.. muž – žena (láska)

.. člověk 1 – člověk 2 (spolupráce)

.. levá hemisféra – pravá hemisféra

.. řídící centrum mozku - paměť

.. konstrukce Nositele vývoje: hmotná trojná sestava - trojná sestava silového pole, příkladem je např. paměť – Duše

.. naše planeta – atmosféra

.. naše planeta (životní prostředí) – civilizace

.. levá (noha, ruka, oko, ucho) – pravá (noha, ruka, oko, ucho)

.. Kosmické vědomí (Bůh) – Energetické prázdno

.. Kosmické vědomí: v Duchovním prostoru dominantní uplatnění na třech stupních s kvalitativními charakteristikami, ve Hmotném prostoru pasivní, zřejmě reagující jen na silnou motivaci, přitom bez zásahu do zákonitého vývoje 

 

3) Zákon vývoje (Absolutní teorie relativity) - viz Obr.1

                                          Každý plnohodnotný  systém v nekonečně rozměrném kosmu se  neustále vyvíjí, přičemž podstatou tohoto vývoje  je zvyšování (akumulace) energie v rozvíjející se soustavě. Předmětný vývoj se vždy uskutečňuje ve dvou  opačných  fázích    ve  fázi  NEDOSPĚLÉ a ve fázi DOSPĚLÉ.

 

          Ve Hmotném ( kladném) prostoru mají tyto charakteristiky:

                - fáze  Nedospělá staví z  akumulované energie skelet,  a to tím rychleji, čím více se  blíží jeho celkové dostavění, jež umožňuje násobné funkční uplatnění prvků skeletu. Proto závěrečné údobí dostavby je údobím nejprudšího vývoje: údobím  DOTVOŘENÍ, údobím diplomové práce, údobím relativistickým - viz vzestupná větev Křivky vývoje na obr. 1

                                     - fáze Dospělá  začíná  ihned  po dostavění  skeletu, jehož existence  dostatečné  pevnosti a kvality je  podmínkou zažehnutí tvůrčí práce - jako podstaty  vývoje v dospělosti. Zdrojem tvůrčí energie je Energetické prázdno uvnitř skeletu, jež je veličinou opačnou (kvalitativně symetrickou) ke hmotě.

     

                             V Duchovním (záporném) prostoru jsou tyto opačné charakteristiky:

                                       - fáze Dospělá buduje skelet (při exponenciálním zvyšování Tvůrčí energie E´ podle vzestupné větve)

                                       - fáze Nedospělá tento skelet zaplňuje kvantitativní energií z hmotného prostoru – Dušemi biologických jedinců. Toto zaplňování postupně snižuje výkon Funkční energie E (s významem množství nových informací v jednotce času) podle sestupné větve.

                      Zdůrazněme, že nejen navzájem opačné jsou fáze dospělá a nedospělá v jednom prostoru, opačný je i charakter vývoje v obou základních prostorech, tj. ve Hmotném a Duchovním - ale i v podsvětelném a nadsvětelném prostoru. Opačné jsou i charakteristiky organizace a vývoje systémů absolutních kvalitativních (myšlení člověka) a kvantitativních (tělo člověka). 

 

    - Produkt a činnost nekonečné energie:

      .. smysl každé činnosti je Produkt – kroutící moment na hřídeli, každý výrobek apod.

                                 .. definice: Produkt je vytvořená kvalita pravdivou činností, je dotvořením Nedospělé fáze vývoje. Její podstata, energetická stálost, ji dává charakter relativně nekonečné energie, jež je opačná k podstatě činnosti Duchovního prostoru. Zatím co v něm se realizuje každá činnost v prostředí nekonečné energie, Produkt má svou relativně nekonečnou energii jen v nečinnosti. Ihned jak poskytuje možnost nastartování činnosti, vytváří se E, M příslušné okrajovým podmínkám funkční organizace      

     .. kvalitativní symetrie Hmotného prostoru a Duchovního prostoru: Duchovní prostor realizuje každou činnost v prostředí (v okrajových podmínkách) nekonečné energie. Ve Hmotném prostoru je možné realizovat činnost na nekonečně úrovních ve dvou opačných kategoriích, nelze však vytvořit činnost v prostředí nekonečné energie.

 

 

4) Nositel vývoje.. spolupráce dvou opačných trojných sestav s prvky kvalitativních charakteristik 

  - Konstrukce Nositele vývoje při urychlování hmoty, podstata relativistických změn:

                     1'  hlavní prvek (duševní energie) ... gravitační pole, gravitační indukce

                     2'  stabilizační prvek ... tvar gravitačního pole (gravitační indukce)

                     3'  silové působení prvku 1' , tj. gravitačního pole

                     3  silové působení prvku 1, tj. hmoty

                     2   stabilizační prvek ... tvar hmoty

                    1   hlavní prvek (hmotný základ) ... hmota

            

                 - Nositel vývoje v myšlení člověka

 

     1´ Duše člověka

     2´ tvarové vymezení Duše

     3, 3´ vzájemné silové působení prvků 1, 1´

     2  tvarové vymezení (mozaika) paměti

     1 paměť

 

5) Celková konstrukce Života:

  1. Duchovní prostor – tvůrčí fáze

0) Tvůrčí činnost Energetického prázdna při uplatnění na Io kvalitativních charakteristik, nekonečně dlouhé předhistorické údobí všesměrného tvoření. Produktem byla kvalitativně opačná kategorie: Kosmické vědomí 

1) Zrod prvotní hmoty kosmu: MI,MII,MIII (první tvůrčí proces s jednoznačným záměrem: nastartování zákonitého vývoje Života bez potřeby jakéhokoliv dalšího zásahu až do vrcholných kvalit Života (v Duchovním prostoru ani Hmotném prostoru) 

2) Výstavba skeletu Duchovního prostoru .. Obr. 16

3) Diferenciace hmot a přetvoření MIII na elementární částice

4) Vyvržení Mraku elementárních částic .. Obr. 18

  2. Vývoj Hmotného prostoru

          a) Vývoj na AIo – vývoj hmoty

5) Zamezení anihilaci elektrických nábojů

6) Koncentrace elementární hmoty

7) Rozčlenění Mraku elementárních částic

8) Přetvoření protonu a elektronu na vodík - Kvasar

9) Příčina červeného posuvu

10) Fáze termojaderné fúze

         b) Vývoj na AIIo – zrod a vývoj tělesné konstrukce biologických druhů

             11) Zrod biologického života

             12) Vývoj biologického života v moři, zrod vnitřního prvku Io

13) Vývoj biologického života na souši

14) Závěrečný vývoj mozku, zrod vnitřního prvku IIo

         c) Vývoj na AIIIo – vývoj abstraktního myšlení

            15) Vývoj prvotního myšlení člověka

            16) Vývoj Nedospělého myšlení civilizace, zrod vnitřního prvku IIIo

17) Vývoj Kosmicky dospělého myšlení – uplatnění biocyklu IIIo

             18) Kvalitativní uplatnění jedince

19) Kvalitativní uplatnění jedince ve spolupráci

20) Praktická kategorie – budoucí základní organizační prostředek Kosmicky dospělé organizace společnosti

21) Konstrukce Teoretické kategorie

            22) Kosmicky dospělá organizace společnosti, kvalitativně výchovný vývojový skok do Kosmické dospělosti

23) Vytvoření Kvalitativní moci civilizace

24) Urychlování hmoty – podstata relativistických změn

25) Zjednodušená funkce Impulsního motoru

26) Paměť člověka – Duše člověka

    3. Duchovní prostor – Nedospělá fáze

27) Vzájemná vazba Duchovního a Hmotného prostoru, Nulový přechod

28) Organizace posmrtné existence, očista uplatněním záporného času v záporném prostoru

 

6) Induktivní soustava (organizace): spolupráce na třech stupních organizace v jediném systému. Vrcholný prostředek organizace, kterým Život uskutečňoval každý svůj vývoj na všech stupních – ve fázi vývoje hmoty (Io), biologického Života (IIo), vývoje myšlení (IIIo). Výmluvným příkladem induktivní organizace je myšlení člověka. Rozlišovat je třeba (viz Obr.7):

 

              1. Kvantitativní (Nedospělý) vývoj (příklad

                                a) Konstrukce Induktivní soustavy v Nedospělém vývoji

                                b) Funkční poslání jednotlivých dílčích soustav

 2. Kvalitativní vývoj

                                a) Konstrukce Induktivní soustavy v Dospělém vývoji

            b) Funkční poslání jednotlivých dílčích soustav

 

7) Civilizace je vrcholnou fází vývoje Sluneční soustavy

                                - prostředek vývoje vyššího stupně .. „vnitřní prvek“

                                - Nedospělá fáze vývoje civilizace

                                - Dospělá fáze vývoje civilizace

 

8) Energetické prázdno:

                                - Hmotný prostor - činnost na třech kvantitativních stupních 

                                - Duchovní prostor - činnost na třech kvalitativních stupních 

 

9) Kosmicky dospělá organizace společnosti:

                                - podstata vývoje Hmotného prostoru .. funkční hmotnost člověka  

                                - Presidium civilizace

                                - Kosmicky dospělá organizace společnosti je prostředkem dovršujícího vývoje civilizace i podmínkou pro uplatnění vrcholných systémů Života naší civilizací

 

10) Impulsní motor a  Kvalitativní elektronika, základní prostředky kosmické výroby a dopravy

                                - Impulsní motor 

                                - výroba energie na podkladě Tvůrčí činnosti 

                                - kvalitativní elektronika

                                - kosmická doprava

                                - kosmická výroba

                                - bydlíme v kosmu

 

11) Průběh vývoje energie člověka

      - podstata stárnutí člověka … s významem přípravy pro opačnou existenci

         - podstata omlazení člověka … s významem opačné (až snově nádherné) existence k naší současné a s významem  přípravy pro naši opětnou mladistvou existenci v podsvětelném prostoru

         - současné úmrtí člověka již v první polovině cyklu je kosmický trest smrti pro všechny absolutně Nedospělé, a to jako nutnost pro uchránění vrcholných možností vyspělého Života hmotného kosmu, který by Nedospělí velmi brzy, svými spekulacemi a touhou po moci, rozvrátili.

                                                       

V Brně,  7. března 2006

                                                                                                Ing. Hanák Zdeněk ,  http://www.bristle.cz/kosmickemysleni/